W ciągu ostatnich lat wszyscy obserwujemy bardzo szybki rozwój nowych technologii. Ma to ogromny wpływ na ciągle zmieniający się kształt mediów.
Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami z tej branży gwarantuje naszym Klientom nie tylko dobrze przeprowadzoną rekrutację, ale przede wszystkim możliwość strategicznego doradztwa.
Posiadamy dobrą orientację w sytuacji poszczególnych podmiotów, rynku kandydatów, a co za tym idzie bogatą sieć kontaktów branżowych. Stale monitorujemy rynek, obserwujemy trendy rozmawiając z przedstawicielami telewizji, radia, wydawnictw prasowych i multimedialnych, domów mediowych, agencji reklamowych, brokerów sprzedających standardowe i niestandardowe formy reklamy.
Internet jest obecny w każdym liczącym się w świecie mediów podmiocie, czy to jako źródło pozyskiwania kontentu, czy jako jedno ze źródeł pozyskiwania przychodów. Coraz więcej zleceń rekrutacyjnych dotyczy tej właśnie dziedziny. Większość wszystkich rekrutacji realizowana jest POUFNIE, z uwagi na hermetyczność i przenikanie się środowisk.
Coraz częściej zwraca się w mediach uwagę nie tylko na „przydatność merytoryczną” ile na dopasowanie „miękkie” – osobowościowe, społecznościowe. Dużym zainteresowaniem cieszą się projekty okołorekrutacyjne – assessmenty, oceny indywidualne, coaching. Jesteśmy postrzegani jako ekspert w dziedzinie Executive Search w sektorze Media & Entertainment.
Kreatywnie opracowujemy niestandardowe rozwiązania, aby znaleźć odpowiednią kombinację umiejętności wymaganych do sprostania tym wyzwaniom. Z powodzeniem zajmujemy stanowiska we wszystkich sektorach mediów i rozrywki, od publikowania, nadawania i telewizji kablowej po produkcję – film i muzykę, marketing, dziennikarstwo w mediach społecznościowych, takich jak media internetowe i handel elektroniczny.
Wybrane referencje:
- VP Commercial
- VP CFO
- VP COO
- VP Marketing Director
- Chief In Editor of Portal
- Online Editor in Chief
- Creative Director / Member of the Board
- Financial Director/Member of the Board
- General Director
- HR Directors
- Art Director
- Decoder Department Director
- Multimedia Director
- Deputy Advertising Director
- TV Channel Manager
- Affiliate Director
- Advertising Sales Director
- Sales Director
- Account Director
- Research Directors
- Publishing Director
- Internet Sales & Development Director
- Program Planning Director
- Marketing Director
- Strategic Director
- Technical Operation Director
- Technical Director
- Digital Director
- PR Director
- Music Directors
- Publishing Directors (różne segmenty tematyczne oraz różne cykle wydawnicze)
- Senior Brand Manager
- Research Manager
- Marketing Manager
- Technical Manager
- Brand Manager
- Country Manager
- Regional Sales Manager
- Printing House Manager
- Branch Manager
- Internet Projects Manager
- Financial Planning & Analysis Manager
- Channel Manager Poland&Hungary
- Channel Manager – History
- Creative Services Manager
- Key Account Manager
- Sales Team Manager
- E-Business Development Manager
- Language Editor
- Site Editor
- Senior Media Planner
- Media Planner
- Senior Account Executive
- BTL Coordinator
- Graphics Coordinator
- Research Analyst
- Marketing Specialist
- Publisher
- stanowiska związane z planowaniem i kupowaniem mediów
- Assessment Development Center