Rekrutacje Dobra Konsumenckie i Usługi

Rekrutacje Dobra Konsumenckie i Usługi

Rekrutacje Dobra Konsumenckie i Usługi

Rekrutacje Dobra Konsumenckie i Usługi

Rekrutacje Dobra Konsumenckie i Usługi. Branża dóbr i usług konsumenckich (FMCG) to jeden z najbardziej dynamicznych, konkurencyjnych i specyficznych sektorów. m.in. ze względu na konieczność ciągłych zmian w ofercie wyrobów. Konsumenci lubią nowości, zmiany, promocje. To, dlatego w ostatnich latach położono szczególny nacisk na jakość wyrobów. O przewadze rynkowej firm w tej branży decyduje innowacyjność produktów, skuteczność komunikacji marketingowej i efektywność działu sprzedaży.

Konkurencja w branży dóbr szybkozbywalnych jest wielka. Firmy z tej branży prześcigają się w sklepowych propozycjach ekspozycji towarów. Badają aktualne trendy konsumenckie, opracowują strategie oraz wdrażają nowatorskie pomysły. Wszystko po to, by zapewnić sobie jak najlepsze miejsce na rynku. Bezustanna walka, rywalizacja o każdego klienta i duża dynamika pracy – to cechy, jakimi charakteryzuje się branża FMCG.

Marki własne

Na rynku można zaobserwować zmiany w sposobie wydawania pieniędzy przez konsumentów. Coraz bardziej popularne stają się tańsze towary, a w szczególności marki własne detalistów. Widocznie zaczął rozwijać się też rynek żywności ekologicznej. Z jednej strony Polacy mają coraz większą świadomość tego co jedzą, a z drugiej strony żywność ta jest dużo bardziej dostępna niż dawniej.

Marki luksusowe

Jednocześnie polskim rynkiem konsumentów bardzo interesują się marki luksusowe, które początkowo weszły do polski z kosmetykami i sklepami internetowymi, powoli otwierając lokalizacje stacjonarne i to nie tylko jako Multibrand Store ale także jako Brand Store, czego najlepszym przekładem jest otwarcie w Polsce w grudniu 2019 pierwszego Sklepu stacjonarnego przez markę Hermes.

Sklepy internetowe

Pandemia COVID- 19 zmieniła zwyczaje zakupowe i strukturę sprzedaży w branży FMCG. Większość konsumentów robiła zakupy „na zapas”. Sklepy spożywcze pozostały otwarte. Wartość sprzedaży e-Commerce  i produktów szybkozbywalnych zanotowała gigantyczne wzrosty, przekraczające nawet o kilkaset procent.

W sektorze FMCG właściwie każdy może znaleźć pracę

Niezależnie od tego jaki kierunek studiów ukończył. Działy firm poszukują specjalistów o różnych umiejętnościach zawodowych, ludzi otwartych, kreatywnych, poszukujących nowych wyzwań. Ze względu na specyfikę tej branży, jej dynamikę, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, stale zwiększającą się konkurencję, czy zmieniające się regulacje prawne, praca w tym sektorze jest atrakcyjna i przyciągająca.

Rozwój światowych marek na polskim rynku to nie tylko ogromne ułatwienia dla konsumentów, którzy mają dostęp do bardzo szerokiej oferty towarów. Jest to również ogromna szansa na zdobycie zatrudnienia – zarówno u osób doświadczonych jak i poszukujących pierwszej pracy.

Firmy z sektora FMCG muszą stale się rozwijać i poszukiwać kandydatów z różnych szczebli, a z całą pewnością takich, którzy świetnie sobie radzą w sytuacjach stresujących. Jest to sektor dość specyficzny, tu większość ludzi się zna, więc jeżeli chodzi o poufne i skuteczne rekrutacje, to wygrywa ten, kto jest na bieżąco z wszelkimi nowinkami branżowymi. Dlatego nasi konsultanci stale śledzą nowe trendy i zmiany zachodzące na rynku.

Naszym celem we współpracy z klientami z sektora FMCG jest optymalne dostosowanie strategii rekrutacyjnej do zmian na rynku i znalezienie kandydatów, którzy będą idealnie dopasowani do obecnych realiów i potrzeb biznesowych.
Może być interesujące Era inteligentnego przemysłu: Trendy w produkcji na rok 
Wybrane referencje na podstawie zrealizowanych projektów w sektorze Media. Naciśnij link.

Mozesz też sparwdzić referencje z innych sektorów 10 Specjalizacji branżowych

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]