Jak Covid-19 zmienił pakiety socjalne dla pracowników - NAJINTERNATIONAL Executive Search & Leadership Solutions

>> Go to Frontpage
Jak Covid-19 zmienił pakiety socjalne dla pracowników

Jak Covid-19 zmienił pakiety socjalne dla pracowników

W wyniku pandemii Covid-19, organizacje stoją w obliczu poważnych zmian, nie tylko w odniesieniu do

  • miejsca pracy,
  • nieuchronnej pracy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych,
  • rozwoju nowych umiejętności,
  • ale również korzyści płynących z posiadania pakietu świadczeń związanych ze zmieniającymi się warunkami pracy w domu.

Z punktu widzenia Ameryki Łacińskiej (Meksyk), nie bez znaczenia jest ich przegląd i przeprojektowanie świadczeń, ponieważ niektóre z nich przestaną być atrakcyjne w systemie pracy na odległość.

Na przykład, usługi gastronomiczne (gdy nie jest już konieczne, aby spożywać posiłki w biurze) lub samochód służbowy ( który stoi w garażu od miesięcy), a także miejsca parkingowe, które w tym momencie nie są korzyściami, które robią różnicę podczas negocjacji stanowiska.

Według Naszego Partnera z Meksyku https://www.linkedin.com/in/gloriasotomayor/, inne świadczenia, staną się bardziej istotne dla pracowników pracujących zdalnie:

  • Korzystanie z nieograniczonej usługi internetowej i telefonu / linii komórkowej (płacone przez firmę)
  • Zapewnienie artykułów biurowych, takich jak krzesło biurowe, biurko itp.
  • Wsparcie psychologiczne online dla pracownika i jego rodzin
  • Wsparcie edukacyjne online dla dzieci w wieku szkolnym
  • Elastyczność godzin pracy, a także w niektórych przypadkach, również podczas pracy w biurze
  • Szkolenie z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych do wykonywania pracy (Zoom, Zespoły, itp.)
  • Ubezpieczenie kosztów leczenia rodzinnego o szerokim zakresie
  • Prywatna usługa transportowa, gdy pracownicy muszą dojeżdżać do biura, aby uniknąć transportu publicznego (opłacanego przez firmę).

Nadszedł czas, aby działy HR wprowadziły innowacyjne strategie w celu opracowania alternatywnych pakietów świadczeń (dostosowanych do nowej polityki dostosowania kosztów, którą firma zdecydowała się wdrożyć), biorąc pod uwagę potrzeby zawodowe i osobiste pracowników w tym nowym środowisku.

https://iesf.com/wp-content/uploads/2020/10/IESF-Mexico-answers.pdf